1 Nisan 2008 Salı

Çirkinler Şehri ve Çirkinler Festivali

Miss Turkey 2008 güzellik yarışması ve Paris'i atlattıktan sonra biraz da çirkinlerden bahsedelim değil mi(gerçi ben şu Paris'in neyini beğeniyorlar anlamıyorum ama neyseee.)
Bu sene ki güzellere ve Paris'e ithaf olsun bu yazım <:-D

--------
İtalya güzelliği diğer erdemlerin hep üstünde tutmuş bir ülkedir fakat İtalya'nın Piobbico şehri hariç.Piobbico şehri kendini çirkinlerin başkenti diye ilan etmiş ve her sene eylül ayında çirkinler festivali düzenliyorlarmış.

1960 yılında Telesforo Iacobelli, Club dei Brutti'yi çirkin bayanlara uygun koca bulmak amacıyla kurmuş.Daha sonra klubun üye sayısı artmış, sadece bayanların değil, erkeklerin de rağbet ettiği bir yer olmuş.Klübün 20.000'in üstünde üyesi varmış.
Durum böyle olunca Piobbico kenti tüm bu çirkinlere sahip çıkmak istemiş ve kendini çirkin insanların başkenti ilan etmiş.
Klup üyeleri her yıl eylul ayının ilk pazar günü Piobbico kent meydanında toplanıp, kendilerini neden çirkin hissettiklerini, çirkinliklerinden dolayı onları üzen bir olayı anlatıyorlarmış ve klübün başkanını seçiyorlarmış.Kurulduğu günden geçen seneye kadar başkanlığını Iacobelli yapmış, geçen sene ise Iacobelli'nin kızı başkanlığa seçilmiş.

Bu eylüldekine biz de gidelim :D Hem farklı çirkinlerle tanışırız, hem de yabancı dilimizi geliştiririz. (kıh kıh kıh..)
Aslında çirkin olmak o kadar da kötü değil be.Güzellerin başı kısmetleriyle dertte zaten.Ayh hangi birini seçsinler ki değil mi ama o kadar çok aday varken :D
Neyse işin gırgır tarafını geçersek gerçekten de çirkinler daha avantajlılar. Çünkü güzel insanlar sadece güzellikleriyle anılırken, çirkin insanlar güzel özellikleriyle daha çok anılıyorlar, diğer güzel özelliklerini göstermeleri kolaylaşıyor.Ama şöyle de bir durum var güzel insanlar daha başarılılar.Gerçi bunda başka sebeplerde var ama güzeller diğer özelliklerini göstermek için çok çalışıyorlar ve başarılı oluyorlar.

7 yorum:

  1. İtalyanca okuyan biri olarak bunu öğrenmem iyi oldu. Yazın olsa giderdim. Zaten bu yaz büyük ihtimal İtalya'dayım. Belki kısmetim açılırdı orada ya :)

    YanıtlaSil
  2. Güzelliği, insanın içinden yansıyan birşey olarak görüyorum ben. Kalbinizin temizliği yüzünüze yansıyor. Zaten yüz de, bütün güzelliği üzerinde toplayan bir yerdir.

    YanıtlaSil
  3. Paris Hilton'dan da türevlerinden de nefret ediyorum, zaten onun katıldığı vb. yarışmalar, ruhu çirkinler yarışması. Yarışma öncesi yanlışlıkla (çünkü, özellikle açmam)bir yerde izlemiştim yarışmacıların çoğunu annesi babası büyük bir heyecanla yolluyormuş yarışmaya, hatta birinin babasının hayali imiş, babasının hayalini gerçekleştirmek için katılmış. Bazıları da, cumhuriyet kızı olduğu için katılmışmış!!! Ne günlerdeyiz heyhat ! Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  4. Vişnecim, Kategoriler eklentisini nasıl ekledin, bloggerde yok ki.

    YanıtlaSil
  5. *RecepHilmi:Amin İnşallah :)

    *Arzu-Hâl:Haklısın, yüz tüm güzelliği üstünde toplayan bir yerdir.Fakat güzel olupta, huyu suyu güzel olmayanların sayısı hiçte az değil.

    *Kurşun Kalem:Ben o tür yarışmalara katılanlara deli gözüyle bakıyorum.Güzelliklerinin dışında hiç bir özelliğe sahip olmayan, sadece nasıl ünlü olurum diye düşünen, aklı özellikle üne ve paraya çalışan kişilermiş gibime geliyor.Ayrıca yarışmaya katılmaların tek amaç kendilerini pazarlamakmış gibime geliyor.Tabi bunlar önyargı, şimdiye kadar bu tür yarışmalara katılan birileriyle konuşmadığımız için.Belki doğrudur, belki de yanlış ama bana verdikleri izlenim bu.
    -
    Doğrudur; Blogger de,direkt bunu sağlayan bir eklenti yok, ama biz Arkadaş listesi ekle eklentisini biraz farklı kullanarak bunu yapıyoruz. :D (Ben de Alivesitesi sayesinde bunu keşfettim :D)
    Arkadaş listesine arkadaş ekler gibi yapıyorsun ama bu sefer arkadaşının adı yerine kategorinin adını yazıyorsun, link olarakta o etikete sahip yazılarının linkini veriyorsun.Sonra da html düzenle diyip Blogroll yazan yere "Kategoriler" yazıyorsun.
    Ama dikkat etmen gereken şey etiketlerini yazarken, yazının girdiği kategoriyi etiketlerine yazmak.

    YanıtlaSil
  6. Çok faydalı bir şey keşfetmişsiniz, açıklaman için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil