20 Mart 2008 Perşembe

Oku!

Okuduğum kitapları incelemek, beğendiğim yazıları ve sözleri paylaşmak için yeni bir blog açtım.İlk kitap incelememi ise Piraye Şengel-Ay çöreği için yaptım.

Piraye Şengel'in okuduğum ilk kitabı Ay Çöreği oldu.Yazarın bundan başka 6 kitabı daha varmış.
İlk polisiye kitabı 1994'te çıkardığı Gölgesiz Bir Kadınmış yani Ay Çöreği polisiye türünde yazdığı ikinci romanı oluyor.

EvvelZamanİçinde'nin kitap hakkında yazdığı yazıdan etkilenerek aldığım bu kitabı maalesef beğenmedim.Oysa ki büyük bir umutla okumaya başlamıştım.Beklediğimi bulamadım..Bunda benim yüksek gerilimi seven yapımın, yazarın ise şiddet dozu yüksek olmayan şeyleri sevmesinin ve de kurguda bazı hatalara rastlamamın etkisi büyüktür..>>>>

3 yorum:

  1. Sevgili Vişne Ağacı, yazımda okuduğun kitabı almana sevindim. Ama hayal kırıklığı yaşadığın için üzüldüm. Ben yorumumda fazla beklentisi olmayanlar için eğlenceli polisiye demiştim. Senin aradığın tarzda değil ama polisiye olarak değişik ve güzel. Bol gerilimli bir kitap henüz okumadım ama Agatha Christie hayranıyımdır. Bilmem hiç okudun mu?
    Senin yeni bloğunun adresini ver de oraya da uğrayalım.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. mutlu basarılı saglıklı sevgı dolu bır hafta dılıyorum

    YanıtlaSil
  3. Canımcığım linklerim değişti.Bana profilden ulaşve bir zahmet sayfandaki linkimi değiş..
    Teşekkürler

    YanıtlaSil