22 Şubat 2008 Cuma

Mim

Anjelik'ciğim beni mimlemişti. Cevabım epey bir geç oluyor ama sınavdı, okuldu, şöyleydi, böyleydi.. diyerek hemencecik bir mazeretimizi sunuyoruz ...Oyunumuza başlıyoruz, diğer yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyoruz.

Mimin konusu :Nasıl başarısız blog yazılır?
-"Önemli olan dış güzellik değil, iç güzelliktir." sözünü şiddetle savunarak, çok mu çok kullanışsız bir tema kullanmalıyız. İçeriğimize 90 derece ters olan bir tema işimizi fazlasıyla görebilir. Mesela yemek blogumuz varsa arkasına web dünyasıyla ilgili bir tema koymalıyız.
Blogumuzun renkleri birbirine girmeli, beyazın üstüne açık sarıyla ya da daha bir parlak fikir olarak çivit mavisi arka fonun üzerine parlak kırmızıyla yazılarımızı 8 punto veyahut 72 punto ile (tercihen 8 punto) yazmalıyız.
Sonra yorum göndermek isteyenler için öyle zorluklar hazırlamalıyız ki, yorumu yollayana "Tövbe vallah billah bi daha yorum yazmayacam, beni sessiz seyirci olarak kabul edin." dedirtmeliyiz.
Daha sonra linklerimizi yanlış yanlış yazmalıyız, örneğin elma dediğimiz linkin altından armut çıksın, hatta brokoli çıksın.
Bir diğer yapacağımız şey temamızın her yerini abuk subuk reklamlarla doldurmak olmalı. Bunu öyle dikkatli yapmalıyız ki; ziyaretçimiz renklam mı okuyor, yazımızı mı okuyor bilememeli. Bir dakika önce okuduğu kelimeyi hatırlayamayacak kadar aklı karışmalı ki bizi önemli biri sansın.(Kısaca burda aynen televizyon kanallarını örnek alıyoruz.Onlar da öyle yapıyorlar, öyle yaptıkça da reytingleri tavan yapıyor, bizim ki neden yapmasın ki, değil mi ama yani..)
Sonra blogumuzun arka fonuna bir sürü kocaman kocaman, ışıkları bir yanıp bir sönen, üstüne özellikle aşk sözleri yazan hareketli pıtırcıklardan, ziyaretçimiz dinlemek istemese bile çalmaya devam eden "İsmail YK" şarkılarından eklemeliyiz. Bir de unutmadan blogumuza her girildiğinde, "Girmek istediğinden Emin misinN" daha sonra "Son kararın mıI" yazan, çıkarken de "Gene gel olur mu kanki yazan" bir eklenti koymalıyız. Eminim bir çok kişi buna bayılacaktır.

-Sıra geldi içeriğimize..-Dikkat edin en püf noktaları söylüyorum, siyah noktalarımı değil-
Blog tutmadaki ilk amacımız para kazanmak olmalı, yani ziyaretçi çekmek! Bunun için yazılarımız kesinkes çalıntı içerik olmalı.
Başlık ve giriş paragrafımızda en uç noktalardan yola çıkarak ana konuya gelmeli, okuyucuyu zekamıza hayret ettirmeliyiz.
Sonra araya sıkıştırdığımız cümlelerimiz anlatım bozukluklarıyla, imlâ hatalarıyla, aşırı duygu yoğunluklu kelimelerle dolu olmalı.Öyle ki biz bile anlamamalıyız yazımızın özünü.
Yazımızda ne kadar çok daldan dala atlarsak o kadar çok ziyaretçi gelir yazımıza. Ama atladığımız dallar kesinlikle çok popular konular olmalı.
Her yazımızın içine özellikle erotik bir şeyler eklemeliyiz "Ama bu yazının içine de gitmez" dememeli, Magnum reklamlarını örnek almalıyız, pişman olmayacağız merak etmeyin :D
Cümlelerimizde yabancı kelimeleri -hatta anlamını bilmediğimiz her kelimeyi- argo kelimeleri -arasıra küfür de edebilirsiniz- gönül rahatlığıyla kullanmalıyız, böylece ziyaretçimize ne kadar içten olduğumuzu bir kez daha göstermiş oluruz.
Görselliğe tekrar U dönüş yaparak çok önemli bir noktaya toynak basıyoruz ve yazılarımıza eklediğimiz resimlerle, yazımız uyumsuz olmalı diyoruz ve MUTLU SON ile bitiyoruz oyunumuzu.

Sıra geldi topu başkasına atmaya:Anjelik'in bir üstü ve altı olan komşuları Evvel Zaman İçinde ve Mucize Nur 'a atsam topu kabul ederler mi acep?


DipNot:Aşağıdaki gibi alakasız etiketler yazarsanız da başarısız olursunuz .Uygulamalı olarak gösterelim dedim.

Etiketler: Magnum, Malbora, Mim, Mutlu Son, Püf Noktası, Siyah Nokta

5 yorum:

  1. bu yazı senin mi yoksa alıntı mı? seninse de müthiş, alıntıysa da müthiş...
    kesinlikle katılıyorum.
    affını rica ederek demek istiyorum ki, mim oyununu sevmiyorum. İki kere katıldım pek sevmesem de. Ama artık yazmak istemiyorum.Zaten anlatacak olsaydım, senin yazdıklarına benzer yazardım.
    teşekkür ederim aklına geldiğim için...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Mim konunuzu kabul ediyorum.
    En kısa zamnda cevaplarım inşallah.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. *EvvelZamanİçinde:Aslında haklısın, bu mim konusunda yazılacak çok değişik şeyler yok.Katılmama kararını da saygıyla karşılarım.
    Bu yazı benim.Eğer bir alıntı yapıyorsam, nerden alıntı yaptığımı hiç olmazsa alıntı olduğunu belirtirim.
    İltifatın için teşekkürler :)

    *Birgül:Kabul ettiğin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Vişneciğim

    Ne güzel yazmışsın, keyifle okudum. Bu kadar yoğunluğunun arasında beni kırmayıp, cevapladığın için de teşekkür ediyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. nihayet pazartesi geldiiiii buda �una i�aret cuman�n gelmesine sadece 5 g�n kaldiiiii
    mutlu haftalar:))

    YanıtlaSil