14 Şubat 2008 Perşembe

Adam ve Çocuk

7 yorum:

  1. Vişnecim, ellerine sağlık, resim eğitimi mi alıyorsun ?

    YanıtlaSil
  2. Hayır, resim eğitimi falan almıyorum ama canım sıkılınca kağıda renk veren elime ne geçerse onunla böyle şeyler yapıyorum.

    YanıtlaSil
  3. heyy bu çok hoşşş,,, tebrik ederim yeteneğinin üstüne git bence en azından hobi olarak...

    YanıtlaSil
  4. O zaman gerçekten yeteneklisin, üstelik birde bu çizimleri normal mause ile yapıyorsun değil mi ? Süper.

    YanıtlaSil
  5. �izmek ger�ekten g�zel de�ilmi vi�neci�im insana kesinlikle huzur veriyor

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş ellerine sağlık.Aynada yansımayı vermeye çalışmışsın.Ukalalık saymazsan bişeyler diyeceğim.Çizgilerini atarken korkusuz ol.Elini serbest tut.Çizeken rüyada gibi hissedersen kalem elinden kayar.Gerçi mause ile çiziyorsan bu zor tabi.
    Birde eşyalar üzerindeki ışık,gölge olayını incele.Işık gelince objenin nersende koyuluk nersinde açıklık var.Resme yansıttığımız ışık,gölge resime derinlik kazandırır.
    Lütfen yazdıklarımı ukalalık sayma.Sende çizebilme yeteneği gördüğüm için yazmak istedim.Çok daha iyi çizebileceğine inanıyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. *Pandora:Vaktim olduğu sürece devam edeceğim :)

    *Anjelik & Zehra Abla:Sağ olun:)

    *Birgül:Yok asla ukalalık olarak algılamam.Hatta yorum yazarken gördüğünüz eksiklikleri, hataları vs. söylerseniz daha çok sevinirim.

    YanıtlaSil