20 Ocak 2008 Pazar

Risk Almak

Seneler önce Ortadoğu Teknik Üniversitesi Felsefe Bölümü hocalarından biri öğrencilerine final imtihanında tek soru sorar. Soru çok kısadır:" Risk Nedir? "

Bazı öğrenciler sayfalarca cevap yazıp, riski açıklamaya çalışmış ancak sadece bir kişi tam puan alabilmiştir...Tam puan alan kağıt sanıldığı gibi dopdolu bir kağıt değidir, boş bir kağıt ve üstünde “İşte risk budur.” cümlesidir...

Babam bu hikayeyi anlattığında daha küçüktüm(hâlâ da büyük değilim) vay beee demiştim. Şimdi hâlâ vay be diyorum.Sanıyorum hiç bir zaman risk almaya cesaret edemeyeceğim.Galiba biraz korkaklık yapıyorum ve işin kolayına kaçıyorum ama bana en mantılı gelen bu :D


*Aaaaa
A'aa Sabredemiyorsun
A'aa Fark edemiyorsun

A'aa Hissedemiyorsun
Garanticisin korkuyorsun


*Sezen Aksu Sen Şanıma İnanma şarkısından..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder