7 Aralık 2007 Cuma

Mimlenmişim..

Buzcevheri beni mimlemiş.İlk defa oynucam bu oyundan.Onun için heyecanlandım birden <:-P Şimdi sorulara bakalım:
1-Blog yazmaya ilk defa nasıl başladım?
-Geçen sene Öss'ye çalışıyordum.Okulda ve dershanede başarılı bir öğrenci olduğum halde ne okulla ne de dershaneyle aram pek iyi değildi.Tutturmuşlardı sende okul fobisi var diye.Artık gına gelmişti, herşeyden.Canım ders çalışmak bile istemiyordu.Kötü zamanlar yaşıyordum ve hiç arkadaşım yoktu.Derken; ablamı, blog denen şeyleri okurken gördüm.Ve ben de eteğimdeki taşları dökmeye karar verdim.Ablam bunu ilk duyduğunda; bize anlatmayıpta, el aleme anlatacağın şeyler mi var senin, diye çıkışmıştı.Ama bana o kadar kızan ablam bile, günün birinde bu işe heves saldı, blogcu oldu:) Gerçi şimdilerde dersleri yüzünden blogculuk yapmıyor ama olsun:)
Kasımın 10'unda aydede001.blogcu.com 'da başlamaya karar verdim.Aslında Aralığın 21 de yazmayı planlamıştım çünkü o gün benim doğum günümdü. Ama olmadı :D O zamandan beri de bişiler yapmaya çalışıyorum.

2-Blog yazılarımın konusu belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor muyum? Yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum?
-İçimden geldiği gibi yazıyorum.Belli bir çizgisinin olmasını da istiyorum ama bunun için özel bi çaba göstermiyorum.
3-Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor muyum?
-Ders çalışmaktan feragat ediyorum :D
4-Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?
-Benden birşeyler bekleyen olduğunu sanmıyorum onun için sadece hobi olarak yapıyorum.Gırgırına yani :D
5-Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceğim?
-Sıkılıncaya kadar...Artık bana bişeyler katmayıp, hep benden bir şeyler çalıncaya kadar...
Sıra geldi mimlemeye.Topu Alivesitesi & Mimarsami abimiz ile Zehra ablamıza atıyom.Topu yakalarlar mı bilemiyom..

2 yorum:

  1. Mimleme olayını dün öğrendim. araya başka şeyler girdi bir şey diyemedim yani unuttum. Bu mim oyununun soruları hoşuma gitti. Sitemin blog kısmı için iyi bir konu olacak. Yazınca haber veririm. En geç iki gün içinde veya birkaç saat içinde...
    www.alivesitesi.com

    YanıtlaSil
  2. bu oyuna katılıp devam ettirmem birhayli geç oldu kusura bakma. Ama sonunda hallettim.
    http://blog.alivesitesi.com/index.php/blogcu-mimlesmeleri/

    YanıtlaSil