21 Kasım 2007 Çarşamba

Hanzala-10 Yaşında Bir Çocuk..

Yukardaki karikatürdeki elleri arkasındaki minik çocuğu tanıyor musunuz?

Onun adı Hanzala..Onun arkası bize hep ters dönüktür..Belkide bize küsmüştür de ondan yüzünü bize hiç dönmüyordur, orası bilinmez ama gerçek şu:Benciliz, kendimizin dışında hiç bir şeyi gözümüz görmüyor, yanı başımızda olan katliamları dünyanın gerçeği diyerek kabul ediyoruz..

Naci el Ali Naci el-Ali 'ye ,Hanzala'nın çizerine, bize bazı gerçekleri gösterdiği için teşekkürler..(Allah Rahmet Eylesin)


Aşağıda Naci el Ali'nin karikatürlerinin gösterildiği bir video izleyebilirsiniz.Yalnız video arapça anlatılıyor (sanırsam)..Ben anlamadım ne dediklerini, ama Hanzalanın diğer karikatürlerini göstermesi yönünden faydali buldum.


Hanzala - Naci el Ali (The Icon Hanthala - Naji Al-Ali


Not:Bu karikatürü Mısırlı birinin blogunda gördüm paylaşmak istedim ..Benim de geçen eylülde tanıştığım Hanzalayı tanımayan kalmasın istedim..

2 yorum:

  1. Cidden hoşmuş.. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil