28 Kasım 2007 Çarşamba

Alkışlayalım Kendimizi!!

Haberleri genel olarak takip etmem.Ama bugün bir haber dikkatimi çekti.Haber şöyleydi:
Bir köpeğe araba çarpmış ve zavallı köpek acı içinde yolda ulunurken, bu köpeğin arkadaşları sürücülerin dikkatini çekmek ve hasta arkadaşlarının tekrar bir kazaya karışmasını önlemek için havlıyorlardı.Yoldan geçenlerin hiç biri bu yaralı köpeğe yardım etmedi ve olan oldu!
Arabanın biri yolda yatan köpeği göre göre onun üstünden gitti ve onu ezdi!!.Sonunda zavallı köpek can çekişerek öldü!!Çok merhametli sürücü(!) bunu, onun, daha fazla acı çekmemesi için yapmıştır muhtemel!(Böyle de güzel, bizi haklı çıkaracak sebepler bulma huyumuz vardır.)

Ben de merak ediyordum(!) yolda görünen bu kedi yüzleri, köpek yüzleri nasıl oluyor diye!!!İşte aynen böyle oluyormuş!

Dumura uğradım, şoktayım..Nasıl öyle bir şey yapabilir bir insan??Bir insanın gönlü nasıl el verir?Hadi gönlü boşverelim ( Ne de olsa gönülde değer bırakmadınız [sağ olasınız!!]) biraz olsun kesesini düşünür insan.Sen o köpeğe çarptığında her şeyinden değerli olan o arabanın bir köşesi muhakkak yamulur, çizilir!Bunu yapan kişi ancak bir sadisttir!!Ve ihtimal köpeğin yerinde yatan bir insan olsa da, o adamın(adam demelimiyim, bilmiyorum) yapacağı şey yine aynı şey olcaktı!!

Alkışlayalım kendimizi çünkü biz ancak köpeklerden insanlık öğrenecek kadar(!) insanız.Ve hala yerde yatan zavallı köpeğin arkadaşları kadar bile olamadık!!

2 yorum:

  1. www.buzcevheri.com1 Aralık 2007 00:57

    Olay aynı olay mı bilmiyorum ama buna benzer bir olayın fotoğraflarını internette bir yerde görmüştüm. Yine böyle bir köpeğe araba çarpmış ve köpek ölmüş; köpeğin arkadaşları ise çarpan arabayı kovalıyorlardı.

    İçim burkuluyor, utanıyorum insanlığımdan. Zaten bunun katmerlisini insan insana yapmıyor mu? Hayvana yapmaları bu düşünen hayvan(oğluhayvan) insan için yemek yemek, uyumak gibidir..

    YanıtlaSil
  2. http://www.alivesitesi.com/1 Aralık 2007 20:41

    Şaşırmamak lazım. Her şey insana mahsus. Meleklerden daha iyi olmak da insana mahsus şeytandan daha kötü olmak da insana mahsus.

    YanıtlaSil