8 Ekim 2007 Pazartesi

KINIYORUM!!!

TÜM MİLLETİMİZİ YASA BOĞMAYA ÇALIŞANLARI KINIYORUM.
HARAM AYLAR BİTMEDEN, BU MÜBAREK AY BİTMEDEN, RAMAZAN BAYRAMI ÖNCESİNDE TÜRK ASKERLERİNİN ŞEHİT EDİLMESİNİ KINIYORUM!

Cahiliye devrindeki insanların bile yapmadığı şeyleri yapıyorsunuz.BÖYLE MÜSLÜMANLIK OLMAZ!!! MÜSLÜMANLIKTA IRK AYRIMI, MİLLİYET AYRIMI YOKTUR!!!


ŞU MÜBAREK GECEDE ALLAHTAN HEPİMİZE BOL BOL AKIL FİKİR VERMESİNİ, ANLAMSIZ KAVGALARIN BİTMESİNİ İSTİYORUM.

İlgili Linkeler: 1.Bir Annenin Feryadı
2. Terör Meselesi

3 yorum:

  1. Niye yasa boğuluyorsun, şehit olmuş işte...

    YanıtlaSil
  2. Sena'ya
    -Niye yasa boğulursun demişsin.Çünkü bayram öncesinde böyle haberleri duymak istemiyorum.Bayramlar bizim en özel günlerimizden, mutlu ve neşeli geçmesi gereken günler.Barışın ve huzurun egemen olduğu bir bayram geçirmek istiyorum.
    Oysaki bazı kişiler, bilerek ve özellikle bu günleri seçerek huzurumuzu bozmak istiyor.
    Şehit olanların ailelerini, sevenlerini de düşünmek lazım.Bir evlat öyle kolay yetiştirilmiyor.
    Bu yazıyı yazma amacım; ahcihatah.blogcu.com'a destek vermektir.

    YanıtlaSil
  3. Aslında her ölen şehit olmasa gerek. En iyisini Allah bilir. Şehit olmak son derece büyük bir nimet ama yerine göre, zamanına göre, bir de gerektiği şartlarda insan şehit olabilir.
    Askerlerimizin şehit olmaları konusu değil de, haksız yere ölmeleri söz konusu edilmeli. Bunun gibi Kürt halkımızdan boş yere ölenlerin olması da büyük bir sorun. Bizi birbirimize katlettiren şey Fransız icadı milliyetçilik belasıdır. Türk, Kürt, Arap insanlarının içinde bu çirkef akımı benimseyip insanlara empoze edenlerin hepsinin günahı çok büyük. Milli unsuru din unsurundan daha önemli tuttuğumuz için biz bu belaları hak ediyoruz.

    YanıtlaSil