10 Ekim 2007 Çarşamba

Güneşin Doğuşu ve Kadir gecesi


Kadir gecesinin sabahında saat 7:30 civarında güneşin hali..

Kadir gecesi malumumuz Ramazan ayının içinde her hangi bir gün.Peygamberimiz Kadir gecesini Ramazan ayının son 10 gününde aramamızı tavsiye etmiş.Bende aramaya çalışıyorum.
Kadir gecesinin alametlerinden biri, gecenin sabahında güneşin mat doğuşuymuş.Ben de merak ettim ve fotoğrafını çektim, sonuç yukarda..
Keşke böyle bir bilgiyi daha önceden öğrenseymişim de her gün güneşin fotoğrafını çekerek kıyaslamalı olarak bulmaya çalışsaymışım.Neyse kısmetse sene yaparız artık:)

4 yorum:

  1. tesekkur ederım yorumunuz ıcın ıadeı zıyarete geldım:)))
    ayrıca ıyıkı geldım ne hos bır blog bu boyle ellerınıze saglık gorusmek dılegı ıle

    YanıtlaSil
  2. Vişne Ağacı ben de senin bayramını tebrik ediyorum. Kadir gecesi geçti malesef yetişemedim yorum yazmaya.

    YanıtlaSil
  3. Kadir gecesinden önce fotoğraf çekemediysen sonraki günlerde çekebilirsin. Şimdiden sonra da olur. Böylce kıyaslarsın:)
    Ramazan bayramın mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  4. Aslında çektim...
    Kandilden bir gün önce tesadüfen çekmiştim.Kandil günü de hoşuma gittiğinden çekmiştim.Bir sonraki günde kıyaslama için çektim..(Hepsi 7:30 civarında)
    Ama aralarında belli bir fark göremedim.Kandil sabahında güneşin mat olması gerekiyormuş, ama benim çektiğim fotoğrafların hepsinde mattı:(

    YanıtlaSil