20 Haziran 2007 Çarşamba

Bir Kedi Gördüm Sanki

Yolda yürüyorum.Bir kedi bir bahçenin aralık kalmış demir kapısından usulca bahçeye sızıyor.Fakat bahçeye girmesiyle çıkması bir oluyor.Çünkü bahçede bir bile değil iki köpek var ve tasmaları yok!Ve kediye dolayısıyla bana var güçleriyle koşuyorlar.Kedi, akıllı tabi; buluyor bir ağaç tırmanıyor hemen.Ya ben ya ben.?Ben napam?

Köpekler yolu kesmiş, kediyi arıyorar!Ben yolun ortasında öyyyle bekleşiyorum ki köpecikler sakinleşsin; içimden, aman fark etmeselerdi korktuğumu diyorum.Kedinin bahçeye girerken yüzünde olan pişkin ifade ile gülümseyerek ,aman aman ne cici köpekler bunlar diyerek köpeklerin yanından( arada en az dört metre uzaklarından) geçiyor ve derin bir oh çekiyorum.

Sonra harbiden gülüyorum köpeklerin haline ve kendi halime.İlk defa bir kedi köpek kovalaması gördüm ve yaşadım.Aynı çizgi filmlerdeki gibiydi..Köpekler kedinin izini kaybedince suratlarında zûhur eden hayal kırıklığını görmeliydiniz.Bir kedi mi gördüm mü sanki der gibiydiii.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder