11 Şubat 2007 Pazar

Üniversite Hayalleri

Üniversiteyi kazanmışım, ablamlar bana geliyorlarmış (benim evim onlardan ayrıymış artık!) Ablam gelmeden önce telefon edip "Biz geliyoruz, bize kısır neyim yap" diyormuş.[işte işin kopma noktası.bakın aileme göre benim buna cevabım nasıl olurdu?]

ßabama göre:Hıııııııı?

Anneme göre:yaparımm [ ne kadar iyi niyetlice...]

İkizciğime göre:tamam sen gel yaparız beraber(yani; sen yaparsın artık, beni uğraştırmayın şimdi, üşeniyom anla iştee kardeşimm)

Ablama göre: Hıııaaııı

Bana göreeee; üşeniyom off aman işim gücüm yok size kısır mı yapacam, hele bi siz gelin bakarız çaresine; hatta gelmeden önce bi pastahaneye uğrayıp kurabiye falan alın; hem misafir umduğunu değil bulduğunu yer.

2 yorum:

  1. hehehe 3 kız olmamız dışında sanırım iş yapmama konusundada ortak bir yönümüz var vişnecik:)

    YanıtlaSil
  2. Başka bi sürü ortak noktamız vardır eminim :D

    YanıtlaSil